- Aktualności dotyczące projektu Rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Gryfów Śląski
- Galeria fotograficzna - projekt 2020/2021
- Matematyka, a logiczne myślenie w życiu codziennym
- ,,Matematyka, a logiczne myślenie w życiu codziennym”
- Biologia w eksperymentach - zajęcia rozwijające
- Zajęcia rozwijające zainteresowania z geografii w eksperymentach
- Zajęcia wyrównawcze z matematyki
- Matematyka - odkrywanie - B.Byczko
- Język angielski - zajęcia wyrównawcze -kl- IV-V
- Matematyka - odkrywanie klasy I-III
- Języka angielski -zajęcia wyrównawcze kl I-III
- Język angielski - zajęcia wyrównawcze
Galeria fotograficzna - projekt 2020/2021
Zajęcia z języka angielskiego dla klas I-III- grupa rozwijająca i wyrównawcza (E.Fedczyszyn):
-kolory, drzewo genealogiczne, tobra podróżna
Zajęcia z matematyki metodą eksperymentu (M.Reimann):
Płatek Kocha:
Ciekawe liczby:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki (M.Reimann):
3) Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne dla uczniów z trudnościami w nauce dla klas IV. - Agnieszka Guzy
4) Zajęcia projektowe - Matematyka zajęcia dydaktyczno wyrównawcze klas II - P. Marzena Styszyńska:
Z matematyką da się żyć i to na wesoło. Doświadczyli tego uczniowie kl. II. Uczniowie zdobywali punkty podczas rzucania do celu, mierzenia odległości, przeliczania pełnymi dziesiątkami. Najwięcej frajdy sprawiła im zabawa kolorowymi kubeczkami, gdzie mogli się wykazać spostrzegawczością i refleksem. Mamy nadzieję, że zaangażowanie uczniów w zdobywanie umiejętności matematycznych poprzez zabawę nie osłabnie. Powodzenia wszystkim uczestnikom!
5) zajęcia korekcyjno-kompensacyjne kl. 3, prow. Katarzyna Cymerman
6) Wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi – zajęcia korekcyjno-kompensacyjne. - Marzec 2021 Opiekun – Agnieszka Guzy
Kolorowanie obrazka według ustalonego kodu:
Gra w „Bingo” z elementami Wielkiej Nocy.:
Układanie kubeczków według ustalonego kodu – ilustracji :
.
Praca przy komputerze na stronie dyktanda.online. Utrwalenie pisowni wyrazów z „u” i „ó”.
Praca przy komputerze – gra edukacyjna Mattzoo . Zdobywamy ananasy podając wyniki dodawania i odejmowania w zakresie 200.